Älskade blogg.

Här i skolan har jag en grön och fin bakgrund. Jag hackar nästan tänder för att jag är så spänd på vad detta inlägg ska handla om. Eller så är det för att det är kallt..



Imorse när lilla Anneliga vaknade var det alldeles vitt på marken. "För Sören", tänkte jag, "Vem har spillt välling på vår gräsmatta?!" Fast det visade sig att det bara var frost.

Idag är jag glad. För det är ingen vanlig dag. Det är en "träffa-Ingrid-dag" idag! Och det tror jag blir roligt för vanliga dagar kan vara så tråkiga. Jag har precis spelat gitarr med Inge Gura. Det är nästan så jag tycker han borde ändra sitt efternamn till Gura. För det hade passat ganska så bra.

Simon har precis landat vid datorn här bredvid. Fridas fästman. Cooolt egentligen. De ska gifta sig när Simon har tagit studenten. Och jag ska göra hennes bröllopsfrisyr om jag är "frisk". Yeah!

På foaje-pianot spelas Kom och ta mig långt härifrån av Brandsta city släckers. Bättre än det som brukar spelas. ALLTID när vi har bild (i en sal i närheten) spelar NÅGON Hallelujah. Vi bara:"Neeeeeeeeej, inte Hallelujah.. Igeeen."

Mitt högra ben är väldigt konstigt idag. Det var lite konstigt igår också faktiskt. Känns nästan avdomnat, fast det är inte det. Känns som det har fastnat en ledsen hamster i vaden typ. Det gör lite ont och är läskigt att gå. Men men, sånt bekymrar väl inte en man som mig!

Jag läste föresten brevet som jag tjötade om att jag inte vågade öppna häromdagen. Jag blev inte besviken. Äntligen brev från den jag saknar så mycket! Nu sitter jag och skriver tillbaka. Inte nu såklart, men nu som i denna vecka.

Det är bild alldeles kommande. Näe. Jag hittar inget roligt ord för snart. Crap. Om ni kan något så säg till!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du svara på mitt sms jag skickade igår? för som jag skrev så måste jag fråga sig en sak..

2009-12-03 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0