superhero

Igår var jag ungefär som en superhjälte

Med skillnaden att jag inte räddade någon. Först missade jag bussen, och passade på att hämta mitt busskort. Sen gick jag till spanskan och sa att jag var där fst det var typ fem minuter kvar. Sen åkte jag till tandläkaren och vågade byta en brack. jag vågad fråga om han kunde sätta i nya färger också. efter det såg jag inte en, utan två postcyklar (:D). Sen såg jag en bil som hade jättehög musik och då diggade jag till den och killarna i bilen blev jätteglada. På vägen hem gick jag förbi en frisör och frågáde om han hade användning för någon som flätar, och han skulle ringa mig :D. Sen hjälpte jag amanda med att få tyst på lite barn. Det fanns ett barn som klängde på mig och var jobbig men jag klagade inte.

Kommentarer
Postat av: Anders

Härligt anna. Du ÄR en hjälte!

2009-04-22 @ 00:36:49
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: Anna

:D

2009-04-22 @ 08:14:22
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0