körv

Jag tror, eller rättare sagt vet att ajg inte får lägga upp den här bilden på David. Men jag tyckte den var så vacker  och jag tog den idag, så jag vände den och förminskade den. Hoppas inte att han får spader nu. Han fick spader häromdagen när ajg gjorde en jättefin film på mamma! Enda problemet var bara att han råkade vara med i slutet av den i två sekunder, så han sprang efter mig och tvingade mig att ta bort den. Fast jag skyddade den istället. Den var jättefin faktiskt!

Idag är jag så så så så sås trött på allt. Och trött. Gnällig. Men man måste inte vara så himla käck hela tiden. man måste faktiskt inte det. Så detta inlägget kan jag lika gärna lägga på att klaga över allt som är dåligt här i världen.

Men så råkar det vara så att ajg åt Uddevallare häromdagen! Det måste jag verkigen berätta, för vi firade Rybergs comeback och allt! Jag och mamma och David var så glada och vi hade roligt (ända tills jag gjorde den där filmen då som han vill att jag ska ta bort)och skämtade, ja, faktiskt, Jag och David, flabbande i en enda stor hög. Det kunde man inte tro för några år sen. Eller ens några veckor sedan, men ibland kommer vi faktiskt överens.

jag firade Uddevallaren med lite hemmagjort mos!

Nu måste jag verkligen gå och läsa den där dumma boken. Hoppas vi ses

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad är det för bok?

2009-04-02 @ 22:57:50
Postat av: Anna

En som ska vara utläst och recenserad till svenskan idag. "Is och vatten, vatten och is" heter den

2009-04-03 @ 09:47:00
URL: http://solflingan.blogg.se/?tmp=07212547

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0