Jag har varit hos Emmy! ♥


I onsdags åkte jag till Emmy och spenderade en dag med henne där hon bor i Älvängen. :)
Dagen till ära gjorde Emmy sin favoritefterrätt! apelsin med socker och grädde, mums.


Fina, fina Ester :) Och lille Jacob som inte ville sova.. Han var söt istället. Fast inte när han skrek.:(



Det kom andra hundar på besök
 
ägg


I see you


Sven som ville laga mat. Eller nåt.

Klockan ett satt jag och Emmy i hennes säng och pratade lite, och jag utforskade hennes Iphone, hihi! :) Den är religt cool. Fast då kom hon på att klockan var ett och att hon skulle på massage så då sprang hon iväg med sin coola kickboard och övergav mig ;( Nä jag skojar, mig gick det ingen som helst nöd på. Jag hade ju sällskap med både trevliga bebisar och bröder och dessutom bullar och mjölk :) Samuel var en rolig prick som också har räls (det roliga sitter i rälsen) som jag kunde skratta med (och åt, hehee..). Till slut kom Emmy och då blev jag glad :) Vi åt ganska stark mat och typ kollade på kamelbilder samtidigt minns jag. Med resten av folket också då. Sen satte i oss vid pianot och sjöng väldigt ..hrm.. vackert! :D Men det var superkul, eller hur Emmy? Vi gick ut med Ester också, jag fick se alla tricks hon kunde ;)


Jag kunde såklart inte låta bli att röra emmys tjocka, fina hår!

Äntligen har jag varit hemma hos dig! :) Tack för en mysig dag Emmy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, kära du. :) Det var trevligt, och jag har en vag känsla av att vi kommer att ses igen. Om din mobil får bestämma. ;)

2009-04-13 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0