Haj din haj! C:

idag har jag spenderat dagen med goa goa Joss-goss! Vi har haft så roligt. Verkligen. Och med Frida med :) Båda är ju goingar så det är inte så konstigt. Inatt och igår natt sover jag hos min lilla syster i Gbg, och imrongon ska vi träffa Crystal och Jenna :D 

Åååååååååååååååå.... Bluäggchh.. jag satt precis och åt banan när jag kände att något fastnat i rälsen. Jag tog ut det och kollade var det var... OCH DET VAR EN BIFF-BIT! bläää som jag åt klockan 6 och det är fyra timmar sen. Asså biffen var ju god men man vill kanske inte ha deni rälsen hela dagen.

Nu skriver jag på Pias dator och det blir alltid så långa inlägg då för det är såå skönt att skriva på hennes dator. Men nu ska jag äta upp min banan :)

Hahaha.. Josefin det var ganska många på bussen som kollade på ditt fina mästerverk! ;)
(Jag hade en banan i ansiktet)


kram och godanntattt

Kommentarer
Postat av: Jollan

Hahaha. Kul att folk märkte bananen:-)

Jag har visst hittat ägget!

Jag ville bara vänta till sjävlaste påskafton.

1:a ägget är hittat.



Kram.

2009-04-11 @ 12:14:27
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0