Gödsel

Ja, koskit luktar det här. Eftersom vi bor nära åkrarna där de har gödslat kan man känna en svag arom av det när man sitter i mitt rum till exempel. Trevligt. Just nu gör mamma potatisgratäng, vi är alla lite stressade eftersom jag har sista föreställningen idag och vi behöver åka snart för att hinna med ärende på torp också.

Igår hittades min mobiltelefon. En ur publiken kom fram med den efteråt. Den var krossad på mitten, stackarn. Jag blev ledsen. Men det var bra att hitta den. Idag blev jag glad för vi testade sim-kortet och det funkade! Pappa tyckte att vi skulle köpa en ny mobil till mig eftersom den andra är trasig. Det är inte klokt hur bra jag har det alltså. Jag kan nästan inte fatta det.


Idag gick jag och David på promenad och vi hade sketkul! Skuggan var på vår sida, höhö. :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Måste ni verkligen köpa en ny? Finns det ingen garanti på den?

2009-04-04 @ 15:47:31
Postat av: Anders

Garantier brukar inte gälla vid "yttre våld" bara vid "fabriksfel". är den sprucken på mitten så går det in i den tidigare kategorin, tyvärr. :-(

2009-04-04 @ 17:40:56
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0