Alla goda saker är..?

fyra kanske... Idag känner jag mig ganska trött, men jag klarade att gå en hel dag i skolan iaf! :)

Jag är lite orolig över allt, men trots allt tror jag att det kommer fixa sig.. till slut. Det jobbiga är att jag behöver plugga nu men jag kan inte för det är så mycket på en gång, jag vet inte var jag ska börja! Skulle mycket hellre bara legat i sängen med en god bok och ett glas kall mjölk just nu. Men sopm sagt, jag måste plugga!


Kram på er!


En söt unge jag såg när jag gick på en gata i Gbg med Joss:)

Fri som en fågel i vinden flyger jag runt som jag vill..

Kommentarer
Postat av: Jollan

Å den bilden blev ju bara så bra! Du är så duktig på att fotografera:-)

Om två månader sitter vi på stenungsön på kristendomskola. Hääääärligt!



Kram till dig från mig!

2009-05-01 @ 18:19:11
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0