Kalles långrandiga

Just nu är jag i skolan och väntar på Estetisk orientering som börjar tjugo i tolv. Bara så att alla vet. Om det nu finns någon som läsesr min blogg vilket jag tvivlar på.
 
Jag har haft datorkunskap och gemu vilket båda är mycket trååååååååkigt! Men eos är kul. Sen ska hanna med mig hem och så ska vi åka till stenungsögården och det ska bli jättekul att träffa alla kompisar!

Jag står nu vid en jobbig blip- dator vid entren och skriver i min mobbade blogg..

Ingen vill veta vad din bloogg heter.. ingensom sörjer när du dör ingen ska sakna det du gör och du har tränat boort din dumma dialekt...


Jag är också inne på ett ganska roligt spel som heter http://www.kalles.se/kalles_langrandiga/  kalles långrandiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0