Gah.

Idag hade vi svenska första timmen. När det har gått ett tag så tänker jag att jag kan gå ut ett litet tag "för det är säkert långt kvar tills vi slutar, och han märker ändå inget.." Så jag lämnar min bok och mina nycklar, går ut ur körsalen, går på toa och sedan sätter jag mig vid en dator. Först av allt går jag in på dexter för att kolla mitt schema  .."för det är ju ganska dumt att inte veta när man slutar"

...och på mitt schema står det att vi slutar svenskan 9.30. Och klockan är 9.35!!! Banan! Jag rusar till körsalen med smått panik och när jag kommer dit tror jag inte mina ögon. DE HAR GÅTT! ALLIHOPA! DET ÄR LÅST! Då småspringer jag ner till de andra i klassen som kan berätta att de slutade precis efter att jag hade gått ut. Och ingen har tagit med mina grejer. såklart. Det är i sånna situationer man kan bli lite frustrerad över sig själv och undra varför man gör som man gör. :P

Lyckligtvis fick jag låst upp körsalen strax efter och hämtat mina nycklar, det kändes ganska skönt kan jag säga x) PUUUUH..

Tja annars har dagen varit bra förutom att jag kom försent till matten...
Och på kören började vi sjunga en luciasång och en julsång. Jippie. Men det var kul ändå. Det är det ju alltid på kören.

Efter skolan när jag är på väg till bussen möter jag inga mindre än Peter Magnusson och David Hellenius(!) dom från Hey Baberiba!

Jag blev ganska paff.. :P Dom! Ute på stan i Uddevalla, av alla ställen! Haha.. :-)




Imorgon är det fredag och jag har en massa jobbig Gemu.. sen är det helg, tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0