Man kan ju drömma iallafall..

Idag sitter jag i skolan.

Folk runt omkring mig håller på att fjanta sig och snacka om wall-e. Om han nu stavas så.
jag har blivit helt pedantisk med styckesindelning och sånt sen jag lärde mig det. det är jobbigt så nu tänker jag inte bry mig om något som jag inte ens tycker är snyggt själv!

Jag har fått en egen låt.
Den heter Annie och James Blunt har gjort den till mig, han kallar mig Annie.
Det är inte många som vet att jag är vän med honom.
Han är en mycket bra vän, jag tycker om honom.
Men jag har valt att inte vara med i hans offentliga liv.
Denna låten är fin, precis som jag.

http://www.youtube.com/watch?v=AU7lBUzHakc&feature=related


Idag har jag varit trött. Mamma tvingade mig att äta imorse och sa att om jag inte åt mer fick jag inte gå till skolan. Jag hade ju ätit en banan! Massa energi ju. Så jag rymde, och kände mig för första gången som en som gör revolt.
När jag kom ut från svenskan stod det en hel hop mysiga människor jag inte känner som stod och sjöng "Goodnight sweetheart" och dansade till. Jättefint med stämmor, jag ville bara sjunga med. Det gjorde min dag.

problemet är att det var fiskburgare till lunch. Det är nog det mest svårsmälta man kan äta. Så jobbigt. Nästan lika jobbigt som frukost.



om man kollar till vänster på bilden kan man se min foppatoffla flyta omkring. Jag vill ha varm sommar, jag vill bada.


Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, fantastiskt inlägg. Vilken revolt! :D



Jag vill också ha varm sommar. Och så vill jag ha sommar nu! När får vi läsa om dig och Blunt i SE&HÖR då?

2008-11-11 @ 14:15:41
Postat av: Anna

Hahahahaha, nä xD jag vill också ha sommar nu! men Martin, som jag sa vill jag inte vara en del av hans offentliga liv.. så.. när grisar kan flyga får du läsa om oss i SE&HÖR. Du får väl starta någon flygutbildning för dom? :F

Kram!

2008-11-12 @ 07:33:09
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0