SIBELIUS IS MY SOUL ENEMY! Or, more right, Klas is.

GAH! Nu orkar jag inte mera va! JAG VILL JOBBA MED SIBELIUS PÅ GEMULEKTIONEN! Jag blir seriöst helt halvt störd! Klas bara lär oss massa tråkiga grjejer som kvintcirkeln och förtecken och skit. bajs på det. Jag har försökt rymma till sibelius typ tre gånger idag på lektionen men Klas har hela tiden ropat tillbaka mig. GAH JAG HINNER JU INTE LÄRA MIG SIBeLiuS ENS innan han gnäller!




så jag hotade Klas med att jag minnsan ska skaffa sibelius hemma! Då sa han bara, "gör det." Fjant. Det enda problemet är att programmet kostar 4 995 riksdaler. Jag ska bli miljonär när jag blir stor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då ska han få!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Buhu. :´(


Kommentarer
Postat av: Martur

För att kunna använda Sibelius på ett bra sätt är det av högsta vikt att ha åtminstone grundläggande kunskap om kvintcirkel och andra nyttigheter!



Lär dig det först så kommer du ha roligare med Sibelius sen :D

2008-11-21 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0