Seriöst. Helg.

Nu är det helg. Snart är det måndag igen och hela veckan ligger framför oss. Tiden går väldigt fort. Jag tänker att försöka vara seriös denna helgen, göra nyttiga saker jag behöver göra, städa och plugga m.m. Idag har jag dammsugit lite, men mest har jag skrivit på min lilla låt som för övrigt snart är klar :) jag har kommit på att jag är ganska produktiv. Detta är min.. typ.. sjätte låt tror jag. Fast det är den första som blivit riktigt bra, med text och så. Jag har stor lust att skriva ett långt inlägg idag, men tiden drar iväg så jag får väl fatta mig kort.

Jag kom på att den 28:onde är på fredag. Redan! Jag hoppas verkligen mamma och pappa låter mig åka, för det känns faktiskt som de är ganska positiva. Det enda jobbiga med det är att isåfall får jag inte åka till Sen Kväll.. i Borås :( Eftersom det är helgen efter.. Riktigt surt tycker jag. Missade ju Borås förra året också. Då det var återträff där. Hörde att det var riktigt kul.

Ja, fredagen den 28:onde är det nobelmiddag på tonår i Lyktan. :) Det kommer säkert bli jättekul, med tanke på vilket gott gäng de är! :) ..eller vi är kanske jag kan säga. Kristina är ledare och ska vara där. Sen kommer jag ju att träffa Jill och alla de andra jag tycker om. Förhoppningsvis sover jag över hos Kristina till lördagen(och kanske söndagen, men det får jag nog inte för mamma). Jag undrar vad jag ska ha på mig.. Tänkte ringa Kristina och prata lite med henne när jag skrivit klart. Fråga lite om nästa helg och så. Det är ju alltid bra att vara förberedd.

Jag skulle ju kunna ha den klänningen som jag började på inför balen, men som aldrig blev klar. Det är ju inte så mycket kvar egentligen. Ska bara köra lite med overlocken och sy fast dragkedjan och fålla och så. Jag ska fråga Eva om hon tror att vi kan göra den klar till fredag..

Det känns som det är ganska mycket nu som hänger över mig. Inför julen och sånt där med. Det är ju inte så långt kvar nu. Man känner stressen krypa på. Jag vill inte missa att göra något och sen komma på det för sent, det är så osis. Nej jag känner mig ganska orolig, stressad och inte så avslappnad. Men jag får tro att allt ordnar sig till det bästa ändå. Jag har ju trots allt Gud på min sida. Och han har koll när inte vi har det.

Nu ska här ringas! Kram :)<3

Kommentarer
Postat av: hani

"Eftersom det är helgen efter.. Riktigt surt tycker jag."



va? helgen efter vad? :S lite otydligt i think.

2008-11-22 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0