MEN jag kan ju kvintcirkeln!!

Martin: Jag kan faktiskt den dumma kvintcirkeln. Iallafall så att det räcker!

Jag hittade på två nya ramsor till den idag: Gasten Drog Andan Efter Brons Fisskar
och den andra komer jag inte ihåg men jag kommer ihåg att den iallafall var BRA! Hela jag är ju BRA :D Det är inte klokt vad bra jag är.

Men problemet är att jag kommer ju ändå inte kunna köpa sibelius! BUH!

Eller.. jo  förresten :) Här ska sökas stipendium :D




Kram till er som fortfarande har lyckats behålla förståndet.

Kommentarer
Postat av: Martur

Ja då, du är så bra sååå :)



Vad har du gjort i Sibelius? Något eget?

2008-11-21 @ 23:04:40
Postat av: Stefan

Du är duktig :D



Och jättesöt (bilden) XD

2008-11-24 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0