Lördag hos Kristina- grått ute, men mysigt här inne hos oss!

Hejsan :) Idag sitter jag i en lägenhet i Göteborg och skriver. Och inte vilken lägenhet som helst, nämligen Pia, Kristina, och Kristins lägenhet! På femte våningen :)

Kristina håller på och grejear med mitt hår (det kittlas på min kind)och jag har lånat fina Pias macbook! :) Vi gjorde det för att kolla på klippet på Johan Palms galna fan som fick träffa honom igår. Såg nämligen löpsedlarna när vi var i affären för at handla fika till kören. Kristin, som såg Idol igår berättade om den galna tjejen. Så vi var bara tvungna att kolla på det!

Nu är hon klar med flätan. Hoppsan, höll nästan på att skriva flatan :)

Nu är det bara jag och Kristina kvar här, och hon klagar på att håret inte vill lägga sig och att det står som en mikrofonmuff runt hennes huvud! hihih :D

Nu har vi lyssnat på saturday waits och hillsongs with all I am, och nu har jag precis satt på Gary Jules Mad World. På youtube förstås. Jag skulle väldigt gärna vilja visa bilder från igår! men tyvärr har jag inte sladden med mig så jag kan inte ladda över dem hit.. Jag får vänta tills hemma! Men, jag kan berätta om hur det var!! Det var verkligen jättebra :) och roligt! Att få träffa alla man tycker om är ju underbart!♥

Såg precis att lilla Louise Lennartsson redan lagt upp bilder från igår på facebook! När jag laddar upp mina kommer de nog inte att få plats i samma album allihopa.. Det är ganska många. 

Familjen kommer upp idag. Vi ska allihopa gå på adventskonserten i Tab ♥
Sen åker vi väl hem nån gång på kvällen efteråt. Hm.. jag har läxor att göra imorgon. Göran frågade mig dessutom om jag ville vara ljusbärare på Gudstjänsten. Så det tänker jag vara. Men jag hinner säkert med lite läxor också ;)


Nu har jag tagit en mikrofonmuff-bild på kristina sen hon såg att jag skrivit om henne. Höhöh den får jag visa någon gång :) kära lilla mikrofonmuff, syster lilla!

Åååh vad roligt det var igår. Jag kände mig faktiskt rolig, eller det var roligt att prata. :) Särskilt när alla lyssnade på mig!!! :D

woho.. Ja det var väl allt jag hade att bjuda på idag.. tyvärr inget godis men jag vill gärna ha godis. NU. Och så vill jag gärna att ni kommenterar mina inlägg, för det är ju nästan som godis!  Taaack.


Jag snodde en fin bild från lilla Pia. Grisar!


KRAAAAM♥



Kommentarer
Postat av: Stefan S

Du är så söt!

2008-11-29 @ 17:18:21
URL: http://simonsson7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0