En bra Fredag!

Hejsan allihopa som läser min blogg!

Just nu har jag precis ätit lunch och sitter i källaren vid en dator och lyssnar på en bra låt på min mp3-spelare, låten heter "when the tears fall" av Tim Hughes. Nästan min favorit faktiskt.
Datakunskapsprovet gick nog ganska bra tror jag. Jag blev klar först. Men jag tycker att det var väldigt enkelt, allt det som jag kunde då förstås. :) Sen hade vi Gemu men det var väldigt tråkigt. Bara massa skalor. Nu gick Frida och Camilla förbi och kramade mig! :) De ska ha naturkunskap på Östrabo nu, som de brukar på Fredagar.

Snart börjar vår Eos. Jag måste visa bilderna från förra Eosen! Det var SÅ roligt! Gör det så snart jag kan. Fast denna helgen ska jag ju vara i Gbg ganska mycket så ni får kanske vänta ett litet tag. Men den som väntar på något gott... :)

Idag på Eos ska vi se på en film som heter Nightmare before christmas. Har aldrig sett den men folk säger att den är jättebra så det blir väl kul!



Igår kväll packade jag ganska mycket. Det blev rätt bra och jag hoppas att jag fått med mig allt nu! Det var lite svårt att tränga in väskan i skåpet men tillslut gick det :)

Ja, som sagt så åker jag till Göteborg idag för att vara med på Tonår  i Lyktan där bl.a. min syster Kristina är ledare. Det ska bli riktigt kul, för idag ska vi ha Nobelfest! :D Jag blev precis klar med klänningen igår så den kommer jag ha på mig. Bilder kommer säkert sen. Ser fram emot att träffa Jossan och de andra godingarna! <3

Nu måste jag dra till Eos, kram!

Kommentarer
Postat av: HANNA

jag skickade the bra song!

2008-12-04 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0