The Father's song

Hej alla. Idag måste jag tyvärr komma med en tråkig nyhet. Jag har blivit sjuk. Så jag kan inte åka på nyårslägret i det här skicket, säger mamma. Och.. jag mår ju inte alls bra, så det är väl det bästa egentligen. Men jag som sett fram mot det lägret länge! Ända sedan i somras ju, när vi var på sommarlägret. Kanske att jag kan åka dit nån kväll men det är ju inte alls samma sak som att vara på läger. Jag kan ju bli frisk men. Sånt kan man ju inte veta i förväg. Det ser inte så ljust ut nu dock, har ont i halsen och i huvudet, värk i kroppen. Usch för att va sjuk. Vi får se vad som händer imrogn.

Här kommer the father's song som är så fin.



Kram, Anna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0