Julerep och fåneprat

Hej!

Igår hade jag utvecklingssamtal. Det gick bra tycker jag, det enda som jag tycker är lite jobbigt är att mamma pratar så mycket. Men jaja, det känns ändå bra. Jag missade dock arbetslivskunskapen, vilket inte är så bra eftersom jag bara har varit på den typ en gång :P Sedan skulle mamma tydligen åka in till torp köpcentrum med david, men jag ville inte följa med dit så jag tog bussen hem. Det var nog lika bra eftersom jag har i kikaren  att david nog skulle köpa en julklapp till mig. När han frågade vad jag önskade mig sa jag att jag önskar mig en ipod, så jag tror att jag kommer få  en fejk-bajskorv. Man ska alltid vara beredd på det värsta!

Idag klockan 7:23 ringde jag till Kristina och frågade om hon hade fått mitt julkort. Det hade hon. Jag hade klistrat på en bild på kortet där jag såg VÄLDIGT glad ut och lite galen med ett paraply i handen.. hon tyckte det såg ut som att jag var tappad från ett rymdskepp eller något.. Idag ska vi ha körrep men nu måste jag gå till spanskan! sista gången för den här terminen wiehooo!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0