AC, AC- I'm too warm!

Idag har jag inte gjort så mycket, mest slappat och tittat på TV.

Och så flätat lite.Och gjort en fläta..

I morse åkte jag iväg till Göksäter och köpte lite mappar, kollegieblock och en hålslagare. :-) Jag är självklart mycket nöjd med mina köp! Det behövs lite ordning och reda på mitt skrivbord och inte minst i mitt skåp i skolan och för att inte tala om min skolväska(Fast jag kom på att det är nog den som är minst stökigast, hehe)! Men det är skönt att få lite ordning på sina grejer, vi får nya lappar varje dag i princip, och dem är det skönt att ha någonstans! På tal om skolan ja. Idag trodde jag att det var den 6 september.



Fråga mig inte varför, men jag tror det är för att det känns som höst. Usch och fy. Jag tänkte på det i torsdags kväll att nu är det ju snart inte så varmt längre, och sen kan man ju inte bada i havet. Jag har inte badat så mycket denna sommaren. Inte en enda gång när vi var på stenungsön(var det kanske för att vi hade en deal på att inte bli sjuka...hm)! Iallafall. Då tänkte jag att man måste ju börja klä sig varmt nu, för det är ju kallt, så då på fredagen (Igår) tog jag på mig ganska mycket kläder innan jag åkte till skolan.. Det visade sig att det blev jättevarmt, och som om inte det vore nog så skulle vi gå ner ända till skeppsviken för att göra sandslott på EOS (Estetisk Orientering). Så vi tog våra hinkar(vi fick inga spadar! :() och gick..


 
Åh hujedamej, det var fruktansvärt varmt. Men jag började prata med en trevlig tjej från bildklassen! Emma! Det var jobbigt att gå dit, det var varmt att vara där och det var jobbigast att gå hem. Men det var roligt att bygga sandslott! Jag fick min idé med en kärlekslaburint igenom!

Så det gjorde vi, en laburint med ett hjärta runt.
I full färd med att göra vår kärlekslaburint :-)

Vår grupp- det ser mysigt ut men det var det inte. Varmt och sandigt. Eller jo det var rätt mysigt föresten :-)

På tillbakavägen hade jag gärna velat hyra in en helikopter med AC eller någonting. Puh! Men som tur var kunde jag få lite fläkt eftersom Johan hade en cykel :-D Fast han hade inte hjälm... Och inte handbroms så jag fick panik och var på väg att höra in i folk. xD

Sen var det Gemu. Som är jobbigt och tradigt för en västerskolan- elev. Fast vi fick använda datorerna! :-)


 :-)

Jag fick skriva om det här inlägget eftersom halva råkade raderas. Så nu orkar jag inte skriva mer!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0